Alla inlägg den 15 april 2014

Av galnakattdamen - 15 april 2014 14:41

Idag är det ruvardag 13 men jag är väldigt osäker på om jag verkligen ruvar längre..


Det rosa/bruna försvann under måndagen (och vaggade in oss i lite falskt hopp) men det kom tillbaka igen idag. Jag misstänker att det är Lutinuset som gör att jag inte får riktig mens än. Även om jag vet att det är många jag läst om som blöder och testar negativt precis som vi har gjort men som sedan ändå testar plus på testdagen så är hoppet inte så stort just nu. Det känns inte som att jag är gravid. Så enkelt är det. Det behövs nog ett mirakel för att vårt första IVF ska sluta i lycka.


En kompis berättade idag att hennes väninna var i fjärde månaden nu efter några IVF-försök och hennes ägg var inte av bästa kvalitet ..så lite pepp blir man ju av det. Massor av hopp inför kommande försök! =)


Oavsett hur det går på söndag så ska jag sluta med Lutinuset då. Wohoo! Det ser jag iaf fram emot och så ska jag ringa kliniken och meddela resultatet på testet på tisdag, måndag är ju en röd dag.


Det ska bli skönt med lite behövlig påskledighet! 

IVF
Ovido - Quiz & Flashcards