Alla inlägg under februari 2014

Av galnakattdamen - 12 februari 2014 21:29

För ungefär tre veckor sedan fick vi besked i brevlådan om att vår remiss hade landat i Huddinge och att det skulle ta 2-4 veckor innan besked om tid för IVF kommer. Vi hade redan hos läkaren på Sophiahemmet fått rådet att ligga på så inte detta drar ut på tiden, detta hade jag även både läst om på nätet och hört vänner i samma sits berätta om.


Nu i veckan ringde min man direkt till Vårdgarantikansliet eftersom vi hade hört att köerna är lååånga så vi tänkte att vi startar där och ser vad de säger. Och det gick ju väldans bra för hon skrev upp oss på kö till St Görans IVFklinik och där kommer vi få kallelse/tid inom 3 månader från nu =) Vi hade kunnat välja tex Falun också, dit var kön än kortare men vi vill helst göra det på hemmaplan så nu låter det nästan för bra för att vara sant!


Jag återkommer när kallelsen kommit så jag har svart på vitt. Då ska jag jubla =)

Ovido - Quiz & Flashcards