Alla inlägg under januari 2014

Av galnakattdamen - 8 januari 2014 15:00

Nu var det dags för återbesök och få reda på vad våra prover har berättat om våra möjligheter att få barn.


Jag hade gissat lite på att det skulle vara min ålder som var boven i dramat så döm om vår förvåning när det visade sig att min man hade få och slöa spermier, men läkaren sa också att det märktes att jag snart fyller 39 så man kan väl anta att denna kombo förklarar det mesta. Lite av en chock för min man såklart. För mig spelar det ju absolut ingen roll, han är min manliga man och jag älskar honom över allt annat!

Min man fick boka in en tid för ny provtagning för att testa sig igen och se om det blir samma resultat, det kan tydligen variera lite, men vi fick också en remiss för IVF.


Det är en väntetid på ca 6 månader fick vi höra och det känns ju såklart jobbigt men hoppet finns ju så nu är det bara att vänta och längta och hoppas!!! och förstås kolla upp vad som händer nu, ifall man måste ligga på nånstans för att få en tid. Tiden tickar ju..



Ovido - Quiz & Flashcards